blääääääärp

Man kan säga så här, om jag nu tycker att det är så här skitjobbigt att skriva en b-uppsats, så jippi vad kul jag ska ha det när det är dags för c-uppsatsen! En doktorsavhandling är inget att tänka på, känns det som... Jag vill bara kräkas på allt. Och här sitter jag mitt i natten och har fortfarande sammanfattningen kvar - inlämning imorn senast kl 13. Jag har inte heller skrivit ut fotnoterna eller litteraturlistan, det här ska bli spännande, för nu lägger jag ner. Har ställt klockan på halv åtta. Försöker räkna ut hur lång tid det tar att skriva fotnoter korrekt och fixa till layouten, men, men - i don't care. 'Dom säger att jag skiter i allt, men det skiter jag i'.

Jag har räknat ut att jag egentligen inte ens borde ha mens nu och den här kvällen har inte varit rolig med megavärk. Har legat med värmedynan på magen i nån timme tills det gick över... Fattar inte varför den knasat till sig eländet. Så spännande liv har jag att jag sitter och funderar på detta. Jaja...

Hittade en bok om Öyvind Fahlström på biblioteket idag. Även om jag är galet trött på konst just nu så tog jag med den hem. Frågan är bara när man ska hinna nöjesläsa.

Nu blev det visst bara gnäll gnäll gnäll... sorry.

Men jag är glad, jag lovar :)

Puss och kram



Kommentarer
//D.D\\

Åh, lycka till imorgon med pulandet! Själv är jag en sådan nattuggla att det har blivit nattskrivande för min del. Var att sitta uppe mellan söndag och måndag för två veckor sedan då det var inlämning av examensarbetet. Och natten mellan tisdag och onsdag var det likadant då det var dags för opponering onsdag morgon. Hur slut som helst är jag, men överlycklig då det gick suveränt bra! :D Hoppas verkligen att det går MINST lika bra för dig vännen!!



Kram.

2009-06-05 @ 01:16:37
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Panki

Funkar bäst under stress... Puss

2009-06-05 @ 08:59:37
URL: http://pancake.webblogg.se/
Panki

Funkar bäst under stress... Puss

2009-06-05 @ 08:59:50
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0