alias marilyn monroe

Ibland när man har beställt konsertbiljetter så har det stått ens namn på dem. Undra om det är när man beställer via telefon... Hmm... Jag vet att jag iallafall alltid har haft lust att beställa i namnet Marilyn Monroe, bara för att...

Men så ni vet;



Var ute i regnet en sväng och försökte njuta av det. Vände ansiktet mot himlen och svängde med armarna, men det gick inte - det var faktiskt bara irriterande!!
Men när jag kom hem hade jag fått mail om min b-uppsats - VG, jag är nöjd. "Formalia, språk och litteraturlista är utan anmärkningar. " Det där kan man säga gick bara på tur med tanke på att just formalian fixades till samma morgon som inlämning.  Pjuh och woho, ingen rest, vilket innebär att jag är friiiii! Eller skulle ha varit om jag inte anmält mig till en sommarkurs och inte lånat hem nästa termins böcker... Nåja...
Nu behöver jag bara ha förslag på vad jag ska skriva c-uppsatsen om...?? Någon?? Gärna något konstrelaterat, men det är inte så noga, det mesta kan man stoppa in inom konsten...

Min Stevia fick stå i kylskåpet i tre veckor, men nu när jag tagit fram den så har den iallafall börjat att gro, ett av fröna, eller vad vet jag, det kan ju ha varit ett ogräsfrö som följde med jorden... Iallafall hoppas jag att den tar sig, och inte ger upp..

Nu ska här skrubbas färskpotatis och ätas vitlöksbröd. Tjipp.

Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström

Grattis till uppsatsen! Jag vill också plugga konst :-)

2009-06-12 @ 18:09:39
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Far Lars

Att du bara kan det är bara att hurra

2009-06-12 @ 18:50:06
dess

haha faen va shyst med bra formalia o språket då!



På de fick jag ! ".... På samma sätt balanceras en viss slarvighet i hanterandet av formalian mot det stora antalet källorförfattaren använder sig av. Språkbehandlingen lämnar fortfarande en del att önska med författaren har under processens gång förbättrat denna starkt"



haha! :D:D: men fick vg också :d



fresten, köpte en grön 70-tals fåtölj och ett samlingsalbum av Beachboys på myrorna idag för hela 182 kronor (varav fåtöljen 157,50 :D) jag är glad hest!!!

2009-06-12 @ 19:01:48
leopardia

maria: tänkte just på dig :) du har ju pluggat lite mode, men det är bara du gör! pluggar konst alltså :)



pappa: hehe...



dess: klart att du fick :D det tvivlade jag ju inte på! men vi hade olika lärare oxå, tänk på det... K var jäkligt bra och ny när det gäller bedömning osv...

2009-06-13 @ 08:08:44
Anna

Du kanske har skrivit om det nedan men vad är stevia??

Grattis till betyget!

2009-06-14 @ 15:49:40
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
Anonym

*anna: Stevia är en växt som kan användas som sötningsmedel och ett nyttigt sådant...

Tack :)

2009-06-14 @ 20:00:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0