goudis

Ibland köper man ju godis bara för förpackningens skull - som en äkta shopoholic...

   

... eller leopard...
Undra om chokladdoppad sötlakrits är gott överhuvudtaget... Men, men, Chaplin är ju cool hur som...

Jag har hämtat in mina kläder från husvagnen och ligger i soffan och blänger lite på molnen på himlen... Det är ju sol. Det skulle vara sol om de bara behagade försvinna! Jag borde naturligtvis läsa om 57 olika diskurser, men jag föredrar reprisen på Antikdeckarna, som börjar om någon minut, för sån är jag...

Mm, nä, jag är inte hemma i Stockholm än... Jag är på Playa de Gruv.

puss och kram




Kommentarer
Hanna

Det kan vara den perfekta brytningen i kombinationen lakrits - choklad. Jag tror på den. Berätta! Hur var den?

2009-07-14 @ 13:29:40
URL: http://hannasplats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0