leopardikivi

Och i stenparken hittade jag;





Påtal om foton, har ni sett att FUJI direkt har en kampanj på fotoböcker just nu?

Fotobok

Jag har funderat länge på att göra en fotobok likt exemplet på bilden ovan, fast ja, inte med parbilder dock, utan mer i stil som presentbok med kanske någon dikt till något foto jag tagit... Och jag har även funderat på att göra fotoböcker över de resor jag gjort. Jag kom nämligen på hur trevligt det skulle kunna vara att ha små böcker med bilder över de resor man har gjort och som man har svårt att sluta tänka på :)
För att inte tala om hur fina presentböcker man kan göra!
Fujis fotobok finns i olika storlekar och finns med sidantal från 24 sidor till 120 sidor. Det slog mig alldeles nyss att man kanske kan designa den som en kalender också, så har man en personlig och helt originell fickalmanacka. Och de finns med både hårt och mjukt omslag, vilket kan vara bra att kunna välja på, särskilt om man tänkt skicka som present på posten...

Nå, till kampanjen. Så här är det, om du har en blogg och skriver ett inlägg om minst 100 ord om Fujifilms Fotobok, så bjuder de dig på en, helt gratis. Det är bara att fylla i formuläret här.
Och om du lämnar min mailadress som rekryteringsadress - [email protected] - så får jag 100 kr att använda på Fuji Direkt.  Och du i din tur kan rekrytera vänner och bekanta och få värdecheckar och fotobok.

Japp, det var det.


puss och kram


Kommentarer
Maria Byström

Klart du ska göra en fotobok :-)

2009-07-05 @ 20:53:20
Annika

Kul att se lite bilder från er resa. Jag sticker från Sthlm imorrn, och kommer till Närpes vid midnatt imorrn...

HOPPAS österbotten bjuder på hyfsat väder!!!



GLÖM inte att dricka Hartwalls päron och hallonsoda då du är där...så gott!!!

2009-07-05 @ 22:24:18
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Anonym

Säg nu inte att du var så när mig, i Oravais? 20 km ifrån! I varje fall har de en stenpark och jag ser att de har svenskan överst, alltså är det knappast på någon finsk ort. Var i Finland kommer din mamma ifrån? Var alla lådor du visade i senaste inlägget dina?! Jösses :)

2009-07-12 @ 21:05:49
Anonym

ja det var Ulla/Jemaya alltså i förra :)

2009-07-12 @ 21:06:27
leopardia

*ulla: men visst är det stenparken i Oravais som det är frågan om :) mamma är från Sverige, men mormor kom ifrån Forsby..*

2009-07-13 @ 19:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0