snö och leg

På måndag åker jag hem igen =/ Ett nödvändigt ont, men jag ska nog lägga mig till med bakning som hobby tror jag. Om jag kommer att ha tid. Ska ju läsa två kurser samtidigt nu... Nåja... Får väl se när He trillar in på besök oxå. Jag har iallafall som plan att tvinga till mig lite kokt torsk i äggsås då... Och så fick jag ett fint medlemsskap i Moderna museets vänner, i julklapp. Så nu ska jag bli en flitig utställningsbesökare :)

Idag, när jag vaknade, så föll snön och marken var täckt med ett lager på några centimeter. Härligt.



Och av nån anledning fick jag visa leg när jag handlade på systemet. Det är ju inte så att jag ser ut att vara under 20 direkt, men, men, jag tackar och tar emot, hehe...
(det är inte min mössa, nej)

Hmm, 6800 steg idag och inga igår, men, men... Och så läser jag en såååå oooootroooliiiigt intressant text om helgande, eller invigandet av ja, lurifaxar till gudasymboler och liknande. Den tar aldrig slut. Jag håller på att bli galen!

Puss och kram




Kommentarer
Panki

klart du ska baka mera! Det jobbiga är ju bara att man då blir tvungen att äta mera :-0

2009-01-04 @ 11:08:22
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: jag får åka hem till dig med kakorna helt enkelt :)

2009-01-04 @ 18:32:57
kvinnan med kofta

Jag vill oxå visa leg på systemet!

2009-01-04 @ 22:10:17
URL: http://kvinnanmedkoftan.blogspot.com/
leopardia

Kvinna med kofta: flacka med blicken när du står i kassan, ett hett tips ;)

2009-01-05 @ 13:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0