eld, gå med mig

Klockan är halv ett och jag är redan hemma igen. Jag är nöjd. Nu hinner jag sova, städa, studera. Tentan är lämnad, dock läste jag aldrig igenom den igen, så vem vet - det finns risk att den är helt förvirrad.

Kollade just googlesökningar, som har tagit folk hit... hittade inget sensationellt, i vanlig ordning är det nån stackar som vill se Amanda Jensen naken och jag kan tala om för dig en gång för alla - Nej, jag tänker inte lägga ut nakenbilder på Amanda. Men så var det "recension jabushe" och det ska jag faktiskt skriva, det är en evighet sedan jag lovade att göra det och det kommer att komma. Vidare; "lapidus uttalas", jag vet inte du, har aldrig tänkt på det, men jag utgår ifrån att det uttalas som det stavas...?

Har förresten sett klart på Twin Peaks och nu vill jag ha en fortsättning! Underbara serie.





Sherilyn Fenn lär ju vara världens vackraste, nu levande, kvinna!
Men nu är det slut och jag får hitta på något annat att ägna mig åt. Eller ja, glo på...

Puss och kram



Kommentarer
STYLEMIND

tack vad snällt...



ja det var mamis första kommentar där i går ;)

hihi



KRAM

2009-01-19 @ 13:25:07
URL: http://stylemind.blogg.se/
Annika

Det är alltid kul att kolla in googlesökningar och biland blir man verkligen full i skratt.

Vad skönt för dig att få en kort måndag.

2009-01-19 @ 15:35:40
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Maria Byström

Ååååå, twin peaks. Den bästa serien någonsin. Sedan kommer Oz. Sedan Kvinnofängelset.



Och självklart har du klarat tentan!

2009-01-19 @ 20:16:28
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Anonym

annika: jo, det var skönt, men den gick åt till ingenting ändå ;)



maria: eller huuuur! fast oz och kvinnofängelset gillar jag inte =/

2009-01-20 @ 16:57:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0