Tha G

Jag har äntligen fått betyg på senaste kursen. Ett G stod där och väntade när jag loggade in. Det känns skönt. Det som känns mindre skönt är att jag råkat beställa fel bok till nästa kurs. Råkade titta på en gammal kurlitteraturlista... Nå, den är säkert intressant den med...

- Jag skulle peta dig i magen och hälsa från El att du är tjock
- Men det tror jag väl ändå inte på
- Jo, och så sa jag att "men då kommer hon ju bara att bli ledsen och börja äta massa kakor" och då svarade El "mm, det är så det går till":
- Hehe, mm, men jag ska nog allt maila henne och fråga om det där är riktigt riktigt sant du...
- Nä, men jag tycker att om man blir ombedd att hälsa, då ska man få göra det på vilket sätt man vill...
- Men det hade ju kunnat sluta illa det där...
- ?
- Jag hade ju kunnat skicka ett mail till El nu där det stod "tjock kan du vara själv"...
Det tyckte han skulle ha varit kul...

Jag fick rumpfenschteken och pommes och brunsås igår. Mamma har dock någon dålig idé om att det är värdinnan som ska laga maten... Sånt har jag aldrig förstått... Nu borde jag nog plugga inför uppgiften imorn, men jag är ju sååå trött...

Puss och kram




Kommentarer
E

Låt oss säga att hälsningen haltar en del:P Inte helt oväntat.

2009-01-08 @ 14:37:52
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Maria Byström

Grattis till nya poäng. Det är alltid kul när det rasslar in lite poäng till LADOK-statistiken ;-)

2009-01-08 @ 15:08:42
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Far Lars

Det finns olika sorters värdinnor, en del är .........

2009-01-08 @ 16:05:12
Far Lars

Det finns olika sorts värdinnor, en del är......

2009-01-08 @ 18:20:13
Petra

Härligt med "G"!! Bättre än "U" ;-)

2009-01-09 @ 15:42:26
URL: http://egokick.blogspot.com
leopardia

E: hehe, jo... men det var rätt roligt...



Maria: det var ett stort pjuh och yes!



pappa: hehe, men jag ÄR en BRA värdinna ju...



Petra: jo, nu kan jag iallafall andas ut :)

2009-01-09 @ 19:42:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0