Moderna moderna



dagens outfit visas exklusivt från dasset på moderna museet... Eller det kanske mer är dagens titt-ut.. Ja ja.

Mja, jo, vi hade föreläsning på Moderna Museet idag. Och seminarie. Så det blidde en heldag där. Jag har så roliga kursare... och en del som kanske inte alls tänker som jag, hum, hum ;)
Och så fick jag bullar från Dess. Kanelbullar. Ni fattar att jag är bortskämd va?!

Igår skrevs det inget i bloggen - jag somnade kl 5 på eftermiddagen och sov till cirkus tjugo i 8 på morgonen... Så kan det gå, skulle man kunna säga.

Kom nyss hem efter en sväng till biblioteket. Jösses vad jag fyndade.
Sånt är livet. Den svenska schlagern.
om john lennon
om john lennon 2
om billie holiday
om opera
att manipulera ett sammanträde
att skriva för barn
om melodifestivalen (den översta versionen)
och ett tiotal till. Och alla fick jag gratis. Galet. Mycket galet.

Mor hade med sig en fin klänning hit. En fin klänning som är ett arv efter mormor. Jag provar den varpå hon förvånat utropar;
- jaha, du kunde ha den???!!!!
och sen mumlar nåt om att hon tyckte den såg så smal ut när hon hållt upp den tidigare...
Då vet man, skulle jag vilja säga.

Puss och kram





Kommentarer
dess

jäklar gratis! :d

bra där!! :D

2009-01-29 @ 21:59:13
Annika

DU!! DÄR har du veckans tema!!! FYND!!!

Grattis till både klänning och alla bibblanfynd!

Sen måste jag säga att du är otroligt LIK Karolinas bästa kompis...Trodde nästan att det var hon som satt där på Modernas toa :-)

2009-01-30 @ 13:35:23
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

dess: värsta bästa gratishaket ;P



annika: fynd var det iallafall :D det är så lustigt det där, för folk brukar tycka att jag är lik till höger och vänster och folk frågar mig ifall jag heter än det ena än det andra och ändå tycker jag att jag har ett bra udda utseende :)

2009-02-02 @ 11:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0