massor med snö

Imorgon lämnar jag mitt barndomshem och far till storstan igen...



Det har varitv -20 grader idag. Inte hela dagen, men där omkring. Detta har lett till att jag hållt mig inomhus iklädd en stor, röd bingotröja och byxor med pingviner på.  Har rensat lite kläder och gått igenom några lokaltidningar. Såg att Nyström den yngre, hade gift sig, men annars såg jag nog inte till nån jag kände igen, vad jag minns...

Nu är det nog dags för en dusch och en yankiebar efter det. Puss och kram.



Kommentarer
Panki

va mysigt det ser ut! Det är snö här oxå nu :-)

2009-01-04 @ 20:53:47
URL: http://pancake.webblogg.se/
Anonym

Missa inte min nya tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt och modern klänning ifrån H&M!

Och ALLA får vara med och tävla!

2009-01-04 @ 22:08:10
Annika

Jättemysigt! Här lyser snön med sin fråvaro. Du kan gärna skicka lite Bergslagssnö över Atlanten :-)

2009-01-05 @ 12:50:14
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

panki: härligt :)



annika: haha, en näve snö kommer skickat :)

2009-01-05 @ 13:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0