fisk och ägg

Okej, jag tvingar inte mina gäster att diska, så det gjorde jag nyst... Men visst puttrar potatisen i kastrullen och visst är fisken inhandlad...

Det kan vara bra roligt med folk som pratar i sin sömndvala...
Precis när jag skulle gå imorse så
- du, kom hit, det är två saker jag måste säga...
- mhm
- först, jag är fortfarande mjuk i nacken efter massagen och att jag har det bra
(inget direkt märkligt eller roligt med det, men så fortsätter det); MEN, alltså, det står så mycket konstiga saker på fettpaketen...

Hmmm... Nu ångrar jag ju att jag inte frågade vad det stod på dem då, utan jag frågade istället ifall människan sov...


Det är ju fredag idag. Grannarna borrar och jag funderar på show and tell, men har inte riktigt klurat ut något än, så jag får återkomma...

Puss och kram



Kommentarer
Andreas Sjöström

Gör det (:

2009-01-09 @ 19:53:20
URL: http://finest.se/sjostromer
Maria Byström

Du klurar nog ut det...

2009-01-09 @ 21:20:20
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Armani Watches Sale



Hmmm... Nu ångrar jag ju att jag inte frågade vad det stod på dem då, utan jag frågade istället ifall m



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0