Att åldras med grace


Hua, jag hittade honom på hitta.se. Brukar söka ibland, bara för att. Suck. Dock var han inte skriven här, i min förort *pust*, men efter samma linje. Nå, inte mycket att göra nåt åt.

Men gaaah, vad trött jag blir på mig själv, har ännu inte börjat med tentan. Nejdå, jag sover istället. Och jag är noll sugen på att börja. Men ja, jag måste ju.

Har pratar med päron och bror om att åka en bussresa till Italien i vår. Jag veeet - smått pensio, men så jäkla soft att slippa släpa väskor och ordna saker, bara slussas runt - och så kan man ju shoppa hur mycket man vill. Får se hur det blir med det hela. Det här med bussresor känns som min grej - åka runt och shoppa och slippa släpa runt på flygplatser och elände eller ens vara tvungen att packa ordentligt.

Nä, nu ska jag laga mat.. Det blir klyftpotatis och vegonuggets och keso. Funderade ett tag på sås, men keso med vitlök/ost krydda känns bra. Jag är nöjd med mitt val. Och så Antikrundan. (My God, jag ÄR verkligen pensionär!)

Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström

Jag vill också vara pensionär! Tanterna rules ;-)

2009-01-15 @ 21:35:35
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
monster beats

t här med bussresor känns som min grej - åka runt och shoppa och slip

2012-01-17 @ 04:18:38
URL: http://www.drdrebeatssaleuk.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0