Inför oscarsgalan del IIII - röda mattan

Sarah Jessica Parker

Jag vet faktiskt inte vilken kanal det är vi följer här i Sverige när vi riktar våra blickar mot röda mattan och Oscarsgalan, men nyss dissade de Sarah Jessica Parker lite... Eller Randolph Duke ansåg att hon behövde en större cup, vad säger man större bröstkupa? på klänningen.. Och visst, kanske det, men jag tyckte att hon såg magisk ut... En äkta fashionista.


Beyonce

Beyonce Knowle, har jag än så länge inte hört några kommentarer om, men visst är det en stilig klänning? Annars är det mycket snack om just den här posen. Handen på höften. Den dissas hårt. Herr Duke vill att det ska vara naturligt. Han ursäktar det med att han vill att de ska slappna av och vara sig själva och uppskatta the moment. (Och just nu kom de in på Beyonce, klänningen nämndes som fish tail, men hon blev inte dissad, trots att det var last year, för Beyonce har timglasfigur och då kan man komma undan med vad som helst, även denna handen på höften-pose...) (parentes 2: hon blev däremot dissad nyss i svensk tv, som den fulast klädda..)


Beyonce

Nathalie Portman fick däremot högsta betyg i allt. "Så ska en prinsessa se ut."

Nu hittar jag inte om han heter Randolph Duke, killen som kommenterade, men jag har luskat att det är rätt stor chans att det är ABC vi ser här...


Mickey Rourke


Bland herrarna har vi ju allas vår Mickey Rourke, jag skulle gärna veta vad eller vem han bär...

Så, snart är det dags...

Puss och kram


(bilder från ontheredcarpet.com)








Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det sänds på kanal nio.



och ja sjp ser magisk ut!

nu börjar huvudet kännas lite tungt..but i am hangning in there...snart ska väl stefan gå upp dessutom=)

2009-02-23 @ 04:57:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
leopardia

anna: haha, jo, sötsnosan, jag vet att det är nian jag ser på, men de hade ju köpt in från någon annan kanal, jag menar att de inte är där själva och filmar...

2009-02-23 @ 05:01:16
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja aniston är så vacker....hoppas det sved i brad..



tror låtarna ska ha skrivits för filmen vilket ju inte abbalåtarna gjorts.



men konstigt att inte den eller satcfilmen har i sceonografi kostym smink manus screenplay etc..

2009-02-23 @ 05:07:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
leopardia

anna: och hoppas att det sved i angelina...

2009-02-23 @ 05:18:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0