varför, ack, varför

Jag gjorde ett undantag idag och surfade Sexpressen. Det skulle jag inte ha gjort....
Vad är det frågan om?! Vad är det här för jäkla test? Vad kan du om Blondinbella? Mm, viktigt för allmänbildningen det dära...

Metro fick mig däremot att skratta högt idag. Insändarsidan är bra rolig. Jag hittar den dock inte på nätet om jag inte öppnar pdf:en och det orkar jag inte... Så jag får vänta med den... Däremot var det nåt fruntimmer som gjorde kanske världens roligaste test till världens tråkigaste. Hon fick tydligen i uppgift att göra en artikel om glasögontest och ja, det var ju skitintressanta bågar hon testade då... Tråk.

Idag fick vi en visning på denna fina maskin;


http://www.chem.agilent.com/cag/feature/09-02/feature_graphics/fortox_5973.jpg

Eller ja, inte just denna, men en likadan. Ett test på ett gift gjordes minsann...
Annars var ju det här lite roligt; CSI DNA laboratory i form av ett gör-det-själv-hemma-kit. Det skulle jag kunna sitta och leka med... Hehe...

Puss och kram




Kommentarer
Fritt ur hjärtat

Vet du, bara en parantes, jag har aldrig kollat n hos blondinbellan. Den enda kändisblöogg jag kolla tpå är paret Birro, men det gills väl knappt:-)

2009-02-19 @ 09:02:02
URL: http://fritturhjartat.blogspot.com/
leopardia

fritt ur hjärtat: hehe, jag förstååår att du inte kollat in hos blondinbellan, man liksom klarar sig utan... det är ju lite svårt numer med vad man räknar som kändisblogg, men det är klart att författarbloggar är kanske liiite intressantare :)

2009-02-19 @ 11:21:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0