vad hände sen

Jag drabbades av någon minnesloop nyss och kunde inte släppa den. Tove Naess, liksom... Vad hände med henne? Och så rullade det på och jag googlade på än den ena och än den andra och sökte på youtube;



Det här måste vara Sveriges sämst sålda singel, samtidigt som det är den bäst sålda. Alla har den. Gärna i flera exemplar. Den följde nämligen med 'storpacken' med singlar man kunde köpa från tex JättenCash och Ginza och liknande. Ni vet 25 hemliga singlar för en billig slant... Jim Jidhed finns iallafall fortfarande, hittade just en hemsida.

Annars har vi ju den här killen;

http://www.sc.chrysalismusic.co.uk/media/images/Air_staff_Ben_thumb_72.jpg

Mycket aktiv i branschen fortfarande, men tveksamt om jag skulle känna igen honom om jag mötte honom på stan...



Ser ni nån likhet? Hehe, kanske världens sämsta playbackframträdande, fast ja, de kanske är ironiska...

Jag har ju varit på min drömkonsert. Duran Duran... Noice går ju tyvärr inte att få uppleva live, så... Hur som är min drömkonsert en med Trance Dance, numera.... Jaja...

Puss och kram

ps:



Förut kunde man förresten köpa Leningrad Cowboys-öl...



Kommentarer
//D.D\\

Ja, jag skulle också nästan vilja se Trance Dance igen... Bara för att liksom! HaHa. Vad mycket kul man kan hitta på nätet om man bara tar sig tid och smurfar runt överallt och ingenstans!



Tack för titten häromdagen ;)



Kram.

2009-02-05 @ 12:23:50
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Annika

Vad hände med Tove Neass? Hon hade ju en jättefin röst!

Visst är det kul att förlora sig på youtube. En sång leder till en annan som leder till...

Det där med 25 hemliga singlar minns inte jag. Kanske hade jag hunnit åka till det stora landet i väster då...

2009-02-05 @ 12:59:12
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

//D.D\\: vadå, är du en sån där lyllos, som har sett trance dance live tidigare?? ååh.



annika: ja, men eller hur?! man undrar ju lite varför hon bara försvann... Youtube är som en drog, hehe...

Jim Jidhed-singeln är från 91, så de här paketen kanske var runt 92 och senare då... jag minns inte riktigt... Men annars kanske du bara var så förståndig att du aldrig köpte massa skräp, haha :)

2009-02-05 @ 19:01:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0