Efter oscarsgalan - del II

Eftersom jag är så nöjd med min prestation här om natten, ja, att jag höll mig vaken hela galan, så kör vi lite mer oscarsgala då...

Jag tycker inte om att säga att folk är fula eller så, men Heidi Klums klänning -

Heidi Klum

inte min still alls...


Kevin Kline Phoebe Cates


Och skvaller jag helt missat är att Kevin Kline är gift med Phoebe Cates... Mm, tvserien/dramat Lace...  Alltid lär man sig nåt...

Joey Fatone and Lisa Rinna

Och Lisa Rinna kände jag inte ens igen... Gör ni? Taylor McBride, ni vet, hon med läpparna i Melrose Place... Tjena botox liksom...

Så kan man ju jämföra...

Brad Pitt & Angelina Jolie


med den sjukt vackra

jennifer aniston 2009 oscars 07  jennifer aniston 2009 oscars 04

Jennifer Aniston


Tilda Swinton


Alla tycker ju att Tilda Swinton är totalt misslyckad i oscarssammanhang. Ni kommer ihåg förra året när hon hade en svart sopsäck på sig? Grejen är att jag tycker att hon är skitsnygg. Hon behöver ingen galaklänning för att knocka. Jag tycker det här och förra årets outfit är supercoola.



Jessica Biel

Då kan man ju kanske istället kommentera Jessica Biels val av klänning... Hum hum...

Och så Robert Downey Jr

Robert Downey Jr.


med fru Susan...

Det var det det. Jag har kapitulerat dagen till ära och köpt mig en semla. Dock vet jag att jag kommer att bli besviken, för det är sånt där två-pack man köper i mataffären... Men nu ska jag nog äta den ena och dricka varm choklad...

Puss och kram


(bilder från oscars.com, ontheredcarpet.com och justjared.buzznet.com)


Kommentarer
dr. no

Allvarligt talat, hon Svinto ser ju fan ut som en sedan fyra veckor död som återuppväckts av en ondskefull Voodoopräst och sedan tvingats slita i åtta år på ett soldränkt bomullsfält utan vätska, eller en sydamerikansk mumie återfunnen efter 8000 år i Atacamaöknen och reanimerad genom Quetzalcoatls krafter för att befolka den sista solens rike, eller en hämnande Osiris balsamerad och urtagen, redo att väga människornas hjärtan mot rättrådighetens fjäder.

Kort sagt: Hon är inte snygg alls. Bläää!

2009-02-25 @ 11:01:14
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

dr no: fast jag tyckte din beskrivning bara påvisade hur cool hon ser ut ;)

2009-02-25 @ 11:12:06
Annika

Njeaa...Tilda Swinton är inte fin alls...hOn har ju alla förutsättning i världen. Varför gör hon då s¨???

Nåja, SNYGG är hon ju. Nästan drottninglik i sig själv. men hon har en jävligt taskig stylist och/eller smak.

Heidi Klum...MISS!!! som i MISStag-

OCH Lisa Rinna..."What happens when plastic surgery goes wrong".

SUCK!!!

Jennifer Aniston var snyggast!! SÅ söt!!

Jessiva Biels såg ut som om hon hängt ett gärna handdukar över sig.

KUL!

Jag har också ett gäng bilder som jag tänkt kommentera och lägga ut...Kanske gör jag det imorrn?

Det var kul att läsa din lista!!

Det är ju alltid kul att tycka till!

2009-02-25 @ 12:45:23
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
liv

Aniston är ju en favorit i alla lägen, hennes klänning var ju helt underbaaaar!! =)

2009-02-25 @ 23:37:29
URL: http://perssonliv.blogg.se/
liv

Aniston är ju en favorit i alla lägen, hennes klänning var ju helt underbaaaar!! =)

2009-02-25 @ 23:37:32
URL: http://perssonliv.blogg.se/
dr. no

Jag säger inte att hon inte skulle kunna göra en jävligt cool skurk i "Mumien 3" (eller fyra, vilken som nu står på tur i ordningen), men inte direkt lockar hon till samlag.

2009-02-26 @ 08:23:31
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

annika: jag är fortfarande helt chockad över Lisa Rinna. Jag menar jag älskar ju Mellis och kände inte igen henne! Och jaaa, lägg ut bilder så jag får se vad du tyckte mer :)



liv: visst var hon fin :)



dr.no: äh, du bara spelar svårfångad tror jag...

2009-02-26 @ 21:12:50
dr. no

Jag? Jag är inte främmande ens för nekrofili, men Där drar jag ta mig fan gränsen!

2009-03-04 @ 14:54:48
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

hehe, varför jag nu skrattar åt nån som är elak mot en annan kvinna - bad feminist, bad bad bad!! ;)

2009-03-06 @ 19:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0