som titt-ut i rutan

Det känns som att jag ligger konstant efter och att roten till det hela är jag själv och den här masken som bor i ryggraden. Undra om man kan gå till vårdcentralen och be om meducin mot latmask...?!

Nåväl, i helgen som passerat fick jag ju se några karlar som inte var lata...



Hmm, tydligen var jag ego och sparade bara ner ett foto på hårddisken och på det fotot är det just ett ego som syns mest... Jaja... Hammarby mot Kungälv och tio mycket frusna tår. Vi gav upp efter några minuter in i andra halvlek, men det hela var kul så länge det varade. Faktiskt. OCH jag hann med att se bollen, ja, utom när det blev mål då...

Idag hölls föreläsningen av en obudcent, eller ja, rättsläkare, men han skär mycket och ofta i döda människor. Galet rolig föreläsning faktiskt. Och intressant. Naturligtvis kan jag ju inte påstå att jag fattar kemin, men nya kunskaper är alltid välkomna...

Pouff, jag har plugg att göra tills imorn, men jag vill inte, vill inte, vill inte... Jag vill inte skriva om hur man kannstöper estetiken, jag vill bara tänka det...

Eftersom jag lyckades rensa ur några böcker när jag donade med bokhyllan, så tyckte jag att det var lika bra att gå förbi biblioteket idag igen. Denna gång var det dock inte så där jättemycket, några notböcker fick följa med hem, men de kommer jag ge bort... och så en bok av Yrsa Stenius - till min feministhylla...

Nä, suck, dags att säga hej till Marx, trots allt...

Puss och kram



Kommentarer
dess

jag är helt lost i hennes frågor...



jag fattar texten... men inte frågornas relevans eller bildernas för den delen. hahaha



o va faen menar hon med estetiska uttryck?!?!?

2009-02-04 @ 20:26:30
URL: http://wiowiowioliin.blogg.se/
//D.D\\

HaHaHa. Jag skulle vilja se minen på den läkaren som får en sådan fråga!!! HeHe. Tack för att du bjöd på dagens skratt (vilket kom när jag bäst behövde det dessutom!)



Kram.

2009-02-04 @ 20:31:55
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
leopardia

dess: haha, nu tvingar du ju mig att titta på bilderna oxå... jag tror att hon menar tekniken och arrangemang typ det ena är ju video, performance, kollage, nån är ju samma bild som upprepar sig... eller nåt... jag hänger inte riktigt heller med i hennes frågor kontra benjamin just... och jag vill inte skriva nåt, men man måste väl...



//D.D\\: hehe, tack för att du skrattar :) kram!


2009-02-04 @ 20:43:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0