Tema: Victoria

Igår vaknade jag av att telefonen ringde. Kollade nummerpresentatören, ett nr med massa 7or och 0or... Okej, tänkte jag, en telefonförsäljare, skit i det...
Så ringde det igen och jag tänkte svordomar jag inte tänker skriva här...
Och så började det ringa på mobilen... Och nu fick det banne mig vara nog.

- Leopardia
- Hej, det är Daniel Westling
- ööö, eee, hmm, heeej??
(ungefär tusen tankar gick genom mitt huvud, mest om jag sökt nåt jobb där Daniel Westling jobbade och jag borde ha koll...)
- Nä, jag skojade bara, det är Johannes
- Men HEJ!! kläcker jag ur mig innan jag inser att jag inte alls känner nån Johannes och blir helt tyst eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska klara mig ur den här situationen...
- Nä, men doh, det är Joxx.
Man kan säga att jag var helt lost. Han höll på att ge mig en långsam hjärtattack.

Och för att fortsätta på Vickantemat, så har Elle en omröstning...

"Vem tycker du ska få designa Victorias bröllopsklänning?
Lars Wallin
Pär Engsheden
Acne
H&M
Någon stor internationell designer"

Men snälla....
Det är väl självklart att Lars Wallin ska designa den...
Nä, jag skojade bara... Jag är mer så här, vem bryr sig? Samtidigt som jag skrattade åt tanken på att hon skulle ha en dussintrasa från H&M...

Om någon undrar så sitter jag och tittar på kunskapskanalen och om plast. Jag gillar plast. Alltså, ja, det är fortsättningen på antikrundan, så nej, jag är inte jätteförtjust i dagens soppåsar som har helt fel standardmått, men det är ju en annan hang up...

Puss och kram



Kommentarer
Annika

Om hon tar ngt från HM så dränker jag mig...Det måste ju varit ett skämt hoppas jag!!

JAG BRYYYYYYYYYR mig inte vilken designer hon tar, bara hon tar en DESIGNER!!!!

Kan hon inte ta sin mammas gamla Dior??

:-)

2009-02-27 @ 12:57:53
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Apple Accessories

n designer hon tar, bara hon tar en DESIGNER!!!!

Kan hon inte ta sin mammas gaml

2012-01-17 @ 04:21:26
URL: http://www.ubeatsbydreheadphone.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0