nio personer

Naturligtvis är jag galet trött. Igår natt sov jag kanske 3 timmar och i natt vet jag inte, men jag ställer ju som vanligt klockan på 8 på helgerna, så jag kan väcka broren... Det är min masterplan...

Hittade den här nyss;



Jag tror att det ska dölja sig 9 personer, men jag hittar bara 7...

Jag har ju av nån märklig anledning åkt på att vara anteckningshjälp åt en kursare. Det tillhör inte mitt normala beteende att skriva rent anteckningar från föreläsningar, men man vill ju iallafall försöka vara snäll...  Tydligen får man betalt, men jag är mest nöjd om jag bara får ett intyg för besväret... Så det är vad jag har hunnit med hittills, renskriva anteckningar från 4 föreläsningar.

Nä, dags att ta igen sig lite...

Puss och kram



Kommentarer
dess

vem är du hjälper?!

2009-02-08 @ 15:17:32
leopardia

dess: inte på vår kurs, den andra kursen...

2009-02-08 @ 15:27:02
Nette

jag hittade bara 5

2009-02-08 @ 18:02:30
URL: http://metrobloggen.se/flodiz
leopardia

Nette: den är klurig... men i vänstra hörnet finns fler än en...

2009-02-08 @ 20:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0