från terminator till tekniker

Jag sitter i startgroparna, väntar på att toan ska bli ledig så jag kan hoppa in och göra mig iordning för att dra till plugget och föreläsningen på min extrakurs.



Idag ska det nog handla om analysmetoder och jag gissar att det handlar om morfin i olika former.

Naturligtvis borde jag ha tillbringat helgen med att plugga olika teorier kring porträtt, men, men... jag har ju främmande och haft mycket att stå i... Billig ursäkt, men jag kör på den...
Hur som, när jag kommer hem är det dags att presentera månadens fynd och lite show and tell... woaii, vad jag ligger efter...

Puss och kram



Kommentarer
Emma

Sv: Genom en annan blogg hittade jag en riktigt söt liten tjej på youtube. En riktig tuffing. Hon vet hur man ska hantera situationen om ett monster skulle dyka upp. Coming up på min blogg right away.

2009-02-02 @ 14:28:46
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
dess

betygen har kommit!!!



fresten hur blev de med fotoalbumet?

2009-02-02 @ 19:53:14
vickan

csi ny :D riktigt bra !!

2009-02-03 @ 10:18:08
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
leopardia

vickan: jag tycker nog att csi ny är den bästa av dessa tre... hehe, men jag brukar ändra mig med jämna mellanrum...

2009-02-03 @ 19:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0