Efter oscarsgalan


Oscarsgalan ja. Jag skrattade faktiskt högt redan i inledningen, när Hugh Jackman i slutet av sången sjunger att inget kan stoppa hans sång osv för han är Wolverine...



Om man nu skulle objektifiera män, så ligger ju gårdagens Hugh rätt högt upp på listan. Stiligt. Alltihop.

Robert De Niros tal till Sean Penn var oxå småkul...



Det jag däremot tänkte under Herr Penns tal var hur alla applåderade när han krävde lika rättigheter för homosexuella. Jag tänkte nämligen på att homofoben Arnold är borgmästare i Kalifornien och han bode ju rimligtvis pga detta ha ett bra stöd... Även bland skådisar...

Men det var en fin gala iallafall och jag tror att jag väljer Jennifer Aniston som kvällens vackraste.
Mickey Rourke bar förresten Gaultier... Men Robert Downey Jr var nog ändå den som var stiligast klädd av herrarna.

Nu är det dags för föreläsning.

Puss och kram



Kommentarer
Annika

DU kollade!!! Otroliga DU häll dig vaken mitt i natten!!

Jag kollade ju också, såklart, men här var det slut vid midnatt.

JA, Jennifer hade nog kvällens vackraste klänning!!! Hon var så fin!!

Hugh Jackman var JÄTTEBRA!!!

Sean Penn, YESSSSS!!!!! Tänkte precis som du skrev om skådisarna och hålla med om gay marriage...Nog för att dom flesta i Hollywood är väldigt liberala, men ändå...

Seanie är cool...han snackar på på sitt sätt!! Gillar!!

2009-02-23 @ 13:03:47
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Panki

Då vill man ju se bilder på dom bäst klädda :-)

2009-02-24 @ 08:57:04
URL: http://pancake.webblogg.se/
Anonym

Annika: jajamensan, jag laddade med red bull, punchrullar och en tenta att skriva :D



panki: okidok ;)

2009-02-24 @ 17:49:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0