blodet droppar, blodet droppar

Blev väckt av telefonen nångång runt 8snåret imorse, minns dock inte vad som sas, men det var säkert fint. Jag somnade om och vaknade som en död säl kl 10, men det var ju föreläsningstajm så lika bra att bita ihop och dra iväg och lära sig lite om vad blod innehåller och hur man kan avgöra vad som är hundblod och vad som är människoblod, om man nu skulle vilja göra det... Jag har bra roliga kursare på den här kursen oxå, det är nästan så att jag är lite sugen på att hänga ut dem, men jag vill ju inte bli ovän med nån, hehe... 

Annars började jag läsa För herr Bachmans broschyr, som jag fick av snälla västmanländskan :) Och jag har redan börjat att garva. Den är bitter, skulle man kunna säga. Snart ska jag dessutom se herr Vallgren live, när han uppträder med visor och sång.

Har fått hemuppgiften. Den som ska ge 1,5poäng. Jag minns inte hur många frågor det var, men man kunde få 32poäng och 16poäng var godkänt. Jag känner mig rätt lung där iallafall... Det skulle vara ifall internet la ner, som det skulle ställa till problem.  Ska försöka få den gjord imorn, för imorn får vi även hemtentan för den andra kursen.
Dock är det först studiebesök på förmiddagen och sen bio, förhandsvisning, på kvällen. Så risken finns att jag kommer att somna pladask när jag kommer hem.

Puss och kram



Kommentarer
Västmanländskan

Kul att du gillar den! :)

2009-02-12 @ 11:57:32
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
dr. no

"Blut gerennt aus dem Asphalt"

2009-02-12 @ 14:02:57
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
dess

seriöst... vad är problemet.. varför kan man (hon dääär) inte lägga ut tentafrågorns?!??!!?

2009-02-13 @ 09:06:01
Charlotte

Titta gärna in hos mig och tävla om kärlekste och musikresa. Trevlig allahjärtanshelg!

2009-02-13 @ 16:23:43
URL: http://www.charlotte.nu
Anonym

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-13 @ 21:23:29
leopardia

västmanländskan: klart att jag gillar den :) den är ju superbitter och kul, hehe...



dr.no: Hmm, måste nog putsa på någon form av kunskap som ger mig en ledtråd där...



dess: haha, du, det var ju bra att hon la upp frågorna, jag ooooorkaaaaaaar inte med dem ändå så...



anonym: jag hade kunnat ta mig en titt om inte url:en försvunnit ...

2009-02-14 @ 12:32:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0