smyg och design

Igår var jag ute mest hela dagen. Smög runt lite här och där i stan. Köpte småsaker där och här. Och så slog jag till och beställde Melrose Place säsong 3 av cdon. Men jag hade ju ett presentkort på 200kr, så jag tyckte att det var okej. Dock kunde man inte lägga till fler rabattkoder, vilket jag anser är skit. Jag är student, jag ska ha fritt porto. Så jag slängde iväg ett mail och ett litet klagomål. Men det lär ju inte lösa någonting.

Annars, vad jag köpte? Inget jag kan berätta om här, tror jag. Jag köpte nämligen till min julklappspåsevän och inte så mycket till mig själv. Men jag var inne en sväng på designtorget, dock utan att handla, men det är ju precis vad man vill när man är där inne. De hade bland annat en kalender med pinupor. Alltså old style och i block där du drar bort en siffra varje dag. Den var fin.

Får se om jag tar mig in till stan och något bibliotek idag, måste kolla öppettiderna bara.

Puss och kram



Kommentarer
Trollet

Köpte en sån där pinup-kalender till syrran i julklapp nån gång för hundra år sen (måste ha varit ungefär så längesen för hon bodde fortfarande hemma minns jag...) och kan intyga att den är fin! :D



Apropå julklappar så måste jag avstå julklappsbyte i år också. Har inte en spänn att lägga på nånting annat än en eventuell flygbiljett...

(och möjligtvis lite vin för att döva smärtan i bröstet då, men det är ju såna där nödvändigheter man behöver för att överleva)



Puss på dig sötaste Loppan! <3

2009-12-03 @ 16:50:08
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja det känns skönt att kuna vara till nytta för nån också =)

puss puss!

2009-12-04 @ 19:38:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Maria Byström

Å, melrose. Jag blir också inspirerad att börja samla på tv-serier. Det är ju jättehäftigt och perfekt vintermysaktivitet.



SKa kolla in cdon.com. Och bra att du klagade på det där med portot. Det ska vara gratis. Inget snack!



Kram!

2009-12-05 @ 14:26:42
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0