Julafton

Tydligen har jag inte alls lagt ut något foto på mitt julpaket, utan det är bara videon, och inte kommer det att komma något foto, för oups, här har godiset ätits upp! Men det var Malin som var min hemliga bokvän iallfall :)

Nåväl, julafton och jag har tillbringat förmiddagen framför Leila bakar. Jösses vad sugen jag blir på att baka när jag ser henne där i köket. Men det är ju julafton, så då kan man ju inte ockuppera köket.

Inget nytt har hänt med c-uppsatsen. Men jag ska, för jag måste plugga italienska som 17 nu, för visst fick jag underkänt på tentan. Vilket jag accepterar helt och fullt, även om det visst hade varit skönt om man lyckats chansa sig till godkänt, men å andra sidan är ju syftet med studier att man ska lära sig...

På tal om ingenting så är brorsan ute och cyklar. Alltså, han har inte fel, han är seriöst ute och cyklar. På en cykel. Tvåhjuling.

Puss och kram





Kommentarer
fidolin

Aj då, ingen anledning till spanking alltså... ;)



God Jul på dig sötaste Loppan!

Hälsa din familj också! Tycker din bror är lite knasig som är ute och cyklar när det är en massa snö och kallt ute... Men men, han är ju en sån där sportig typ och då hindras man väl inte av såna saker!



Puss!

2009-12-24 @ 18:08:25
Soma

Fin blogg :D!

2009-12-24 @ 19:18:23
URL: http://ssoma.blogg.se/
Maria Berg

Det finns dubbdäck till cykel det har min man - som alltid cyklade till jobbet innan vi flyttade.



Du skriver själv att det kan var jobbit att titta på din video. Prova med ännu mer ljus och gör det kortare.

Själv älskar jag också att gå på Loppisar.



Tyvärr var det inte du som vann boken Engelska trädgårdar.

/MB

2009-12-25 @ 12:32:43
URL: http://alltkangronska.blogspot.com
Maria Byström

God fortsättning. Och nästa gång grejjar du tentan. Såklart ;-)

2009-12-25 @ 21:40:45
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Anna (Sthlm)

Har inte heller lagt ut någon bild på mitt paket ännu eller tackat avsändaren (oops!). Måste göra det!



Kram!

2009-12-26 @ 14:17:07
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0