Grejer, presenter och Mellis


Varför jag behöver skjuts hem och känner att jag inte kan eller vill åka buss...



och det är inte bara för att jag har den söta mamman att släpa på... Så här ser det alltid ut... Jag är och förblir en shopaholic... Förresten om någon vet vart jag kan hitta en lampskärm i 20-30talsstuk så hojta till... Eller en ram med glas som är cirkus 60x90 eller där omkring... Har en Lars Norrman jag vill rama in, men jag vill gärna ha en äldre modell... Nåja..

Okej, min bästa darling sitter i Thailand och dricker Singha... Jag hade ju kunnat haka på, men nu blev det inte så eftersom det var lite fööör spontant, jag befann mig ju inte ens hemma när det hela bestämdes och visste inte hur jag skulle fixa det hela, men det gick så långt att jag bokade vaccinationstid iallafall, men nu sitter jag här och har varken sol, strand eller god öl...



men jag gör det näst bästa...! Om någon undrade vad jag har gjort idag...

Och ifall någon kommer ihåg doppresenterna som delades ut i maj, så fyller mamman jämt om en vecka sisådär, vi skiter i vilken siffra som står framför nollan, men det är en fyra, och frågan är vad man ska hitta på till henne... i present.. Jag vet att det är lite sent påkommet, men jag skyller på att jag kom hem till min lya först i söndagskväll och hade gäster fram tills igår... Eller inhyrda hembiträden ;) Oh well, de var ju tvungna att roas iallafall...

Nä, nu blir det nog lite mer Mellis innan sänggång. Imorn ska jag försöka ta mig till stan och kolla in en utställning en av mina kursare har på ett galleri.

Puss och kram







Kommentarer
Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Där du kan vinna ett presentkort värt 250:- att handla för.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Var gärna med

2009-08-14 @ 15:49:52
Panki

Men oh my god, herre jävlar vad du släpar hem! Du MÅSTE flytta till större!

Puss

2009-08-14 @ 22:08:38
URL: http://pancake.webblogg.se/
louise

hahaha.. härlig bild med alla grejer:)

2009-08-15 @ 22:27:49
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0