voj voj

Vaknade 13:29 i dag, utan att ha somnat om en enda gång. Trodde inte det var sant, men när jag kände efter så förstod jag varför - halsont, febrig, yr och värk i muskler och leder. Huuua! Men det var bara att bita ihop och börja morna sig.
Ett jobb utfört och en kursregistrering senare blev det soffan och Melrose Place.

Nu sitter jag och funderar på om jag har något kul att berätta... Ptja, eftersom jag gillar Strindberg så köpte jag den här boken på bokbordsturen. På skoj så där. Annars köpte jag en konstbok med Frida Kahlo och någon essäbok om Strindberg och så några bara för att de var billiga... Och med billiga menar jag 1kr. Men det blev inte tungt att bära i år inte.

Puss och kram





Kommentarer
Panki

Kör Juicekillen så får du vitaminer och blir frisk.

b e s a t t

2009-08-17 @ 22:55:13
URL: http://pancake.webblogg.se/
Maria Byström

Krya på dig och grattis till fynden!!!

2009-08-18 @ 15:31:45
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
dess

så du har redan treggat dig?!? =)

2009-08-18 @ 18:03:53
leopardia

*panki: hahaha!



maria: tack!



dess: hehe, mm, utan att säga nåt till dig eller?! nä, till en annan kurs... inte vår*

2009-08-18 @ 18:35:40
dess

okej!!



vilken kurs då?!? var ska du köra för dubbelspel i höst nu då igen?!? :P



visst stod det 11-12 på brevet vi fick?! jag slängde det :P

2009-08-19 @ 09:22:15
leopardia

*dess: hehe, jag tänkte garva och fråga om du trodde att jag hade någon koll, men här låg visst brevet bredvid datorn. Jupp - 11-2*

2009-08-19 @ 16:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0