trötter har landat

Att försöka påstå att jag aaaaldrig tänker dricka igen skulle väl förvisso en lögn, men jag kanske kan sluta tro att denna 35åriga kropp klarar av att vara vaken dygnet runt utan att det tar en vecka att återhämta sig. Att man inte är ung längre märks, även om diverse barnsligheter inträffade på tidigare nämnda fest. Dock inget jag anser att jag stod för, snarare var utsatt för, hehe...  Men nu vill jag varken se alkohol eller höra klockan slå morgon någonsin igen.

Första skoldagen. 'jaha, vad ska ni skriva c-uppsats om?' ähum... jag som liksom hade svårt att få ihop sidorna till min fina b-uppsats.. jag har ingen aning. Dessutom ligger hjärnan och drar på lågvarv, så att säga... ämnesförslag mottages tacksamt.

Ja, nä, förortspirog och ett avsnitt av Mellis kanske...

Puss och kram



Kommentarer
Annika

Usch ja, det där är verkligen inte kul...

Och frågan är om det ens är värt det längre eftersom man får sota så efteråt. Fast ibland blir det ju bara så, när man har riktigt kul. Så, ja, kanske det är värt det trots allt...

Ibland, ngra ggr per år.

2009-08-24 @ 14:08:35
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
simone

Hejhej! Allt bra med dig idag?

2009-08-25 @ 14:33:36
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0