Konst är konstigt


Har målat en liten tavla under tiden jag hängde här. Så där för att brorsan har massa färger och ett staffli. Man kan säga så här, jag kan inte måla i vanliga fall utan gör det mest på kul, eftersom färg är kul. Och när duken står mot ett staffli och man inte riktigt kan skvätta hur som helst och pga det inte har något stöd el kraft i armen ja, då blir det ännu mera pannkaka. Men kul är det ändå...



Ett tag såg det ut som att det höll på att bli ett självporträtt, nu ser det mest ut som en transa - så där i Pridefestivalens ära... (jupp, jag tillhör de där fördomsfulla hetromänniskorna, som har en bestämd bild av hur en transa ser ut... doh... och tydligen tycker jag att de ser ut som målarfärg... Hmmm... Jag kanske snart måste göra avbön på mitt uttalande... )

Puss och kram


Kommentarer
Panki

Fint du målar!

2009-08-02 @ 09:56:54
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

Panki: fint som en femåring :)

2009-08-02 @ 09:59:16
Far Lars

Du har ju tallang nervädera inte den

2009-08-02 @ 16:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0