Show and tell: långsamt

Så är det frrrrrredag och dags för Show and tell. Jag tror att jag har lyckats klura ut att temat för denna vecka har något med att göra att det råkar vara just långfredag denna fredag, för västmanländskan som står för valet av fredagstema denna månad, har valt Långsamt som tema.

Detta blir ett kort inlägg. Jag visar helt enkelt upp det som går absolut långsammast;



- att läsa kurslitteratur, alternativt att hitta kurslitteraturen.

Andra fredagsbloggare:

Nilla | Simone | Desiree | Annika | Anne | Petra | Millan | Anki | Marianne | Victoria | Cecilia | Leopardia | Strandmamman | Jemaya | MiaD | Lena | Erica | Marie | Saltistjejen | Lia | Marina | Jennie | Anna | Maisoui | Ingabritt | Västmanländskan | Emma | Kristallena | Victoria | Christel | Moster Mjölgumpa | Musikanta | Norrsken och Stjärnfall | Taina | Sparkling | Marskatten | Sara | Lisa | Bollebygdsbo | Birgitta | iamannika



Och om jag har glömt någon så får ni gärna hojta till.


Puss och kram



Kommentarer
Pitetjej [FOTOBLOGG]

Håller med dig om att läsa kurslitteratur är väldigt långsamt. När jag gick lärarutbildningen vid LTU (Luleå tekniska universitet) hade vi en del böcker som var riktigt roliga att läsa, och de gick lite snabbare. Men de andra kändes som att de tog hur lång tid som helst att gå igenom...



Hoppas påsken blir bra :)

2009-04-10 @ 16:40:04
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
StrandMamman

Och vissa kursböcker somnade man över, gång på gång....

Påskhälsningar!

2009-04-11 @ 13:12:31
URL: http://strandlivet.blogspot.fi
Maria Byström

jag har en jättetjock bok här som jag måste ta mig igenom. Glad påsk!!!

2009-04-11 @ 15:49:15
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Petra H

Ha ha, visst finns det böcker som är såååå lååångsamma att läsa... Jag har dessutom problem med att sluta läsa långsamma böcker, det känns som jag MÅSTE läsa ut dem oavsett om de är urtråkiga och inte alls kurslitteratur ;-)

Hoppas att du haft en fin påsk!

2009-04-13 @ 19:10:13
URL: http://petchie.wordpress.com
Västmanländskan

fniss

2009-04-14 @ 11:18:11
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
leopardia

pitetjej: hoppas att du själv fick en finfin påsk :)



Strandmamman: 4 sidor åt gången, det är så långt jag kommer innan jag slocknar...



Maria: fina maria, hoppas du har det fint!



PetraH: så det är inte till stackars dig jag ska skicka alla mina tråkiga böcker alltså ;)



västmanländskan: ;)

2009-04-15 @ 19:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0