mjamjo

Jag ska snart bli lite trevligare och socialare, men just nu hänger jag mest med mina föräldrar och har ångest över att jag borde plugga...

Och så har jag roat mig med att uppdatera min tävlingstipsarblogg...
Om du är intresserad så klicka på april för att hitta alla aktuella tävlingar... sjukt många, men, men...

Imorn är det jobb, loppis, hemuppgift och förhoppningsvis klippning och hårfärgning som gäller, men just nu känns det som att sova är det enda som bör ske.

Puss ohc kram




Kommentarer
Viktigt strunt

tävlingstipsarblogg säger du, den får man ju kolla in någon dag=)

2009-04-15 @ 10:30:01
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/
leopardia

viktigt strunt: du där! ja, det var mest det jag ville säga :) för nu har jag massa viktigt strunt att läsa ;)

2009-04-15 @ 19:45:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0