Framför Plus

Jag menar inte att tjata, men våldtäkter är inte ett enbart kvinnoproblem och nånstans måste kvinnor få slippa behöva ta ansvar för asiga mäns snedvridna sexualitet.
Jag tycker det vore bättre om de sålde de här underklädesplaggen som våldtäktmanskallingar. Så kan män ha dem på sig och så innan de får av sig dem för att våldta någon har de hunnit tänka till eller så har det tilltänkta offret hunnit springa därifrån...

Antikdeckarna idag - woho!

Annars är läget mycket trött.

Imorn kommer Storkoko hem! Då ska det ätas tårta och hemmabakade semlor!

Såg på Du är vad du äter och Jan Bylund, de räknade ut att han äter 416 hamburgare om året. Alltså, jag fattar inte riktigt hur folk hinner äta så mycket, jag menar hamburgare är ju inte det enda han ätit direkt... Jag har som fullt sjå... Eller de här som dricker 7 koppar kaffe om dagen... Fattar inte att folk hinner... Jag måste öva!

Puss och kram


Kommentarer
Agilitydream

Tack för tipset med saltvatten.

2009-04-09 @ 22:43:34
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Anna

Håller med! Vadå "våldtäktstrosor". Koncentrera på den som är problemet istället. Men såg du också att designer "har flera vänner som blivit våldtagna". Måste vara ganska ovanligt statistiskt sett. Jag känner ingen (vad jag vet) och hoppas det förblir så!



416 hamburgare är ju mer än en om dagen! Det kan ju inte stämma!

2009-04-09 @ 22:44:58
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
Anonym

www.aryanm.blogg.se



Läs mitt inlägg om smink!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-09 @ 22:49:56
E

Du kan gå på kaffe-drickar kurs hos mina föräldrar:P



Tusen tack för fina paketet! Fick det i onsdags då jag kom hem sent efter en vansinnesdag på jobbet. Du är så pysslig och snäll finis! Puss ska du ha

2009-04-11 @ 19:15:31
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

anna: jodå, han hade käkat 208 det senaste halvåret eller nåt... man blir lätt fascinerad...



E: sååå fint paket var det inte :) kände att jag skulle dela med mig lite av biblioteket och loppisutbuden...

2009-04-15 @ 19:56:35
Elisabet

Oj låter ju som ett heltidsjobb bara att få i sig så många!

2009-04-18 @ 00:17:25
URL: http://stenvreten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0