Den här veckan

Nu så är det tentavecka för min del. Dock är jag lite glad över det. Att slippa glo på bilder lite, haha. Men jag vet inte, jag får väl vara nöjd över att jag iallafall förstår frågorna den här gången. De är konkreta och inte abstrakta. Det enda negativa är väl då att det inte är så där jättemycket diskussionsfrågor där man kan vända och vrida och vinkla och presentera egna tankar och åsikter. Och sånt brukar ställa till det lite när det gäller att få ihop sidantalet; men, men. Jag ska försöka vara duktig och börja redan imorn.

Men nu är det Heroes.

Puss och kram



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha otroligt! en av de stationerna är det =)

2008-09-18 @ 23:27:05
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0