tärningsspelaren

Mimo fick spel här om dagen igen. Jag vete fasiken vad det är. Eller hur jag lyckas vara så provocerande att man bara vräker ur sig saker och ting. Den här gången handlade det väl om att jag inte fick ha min sorg, eller helt enkelt, jag var kass för att jag hade gråtit när jag var liten, för att han hade haft det värre än vad jag har haft, under barndomen. Och då konstaterade jag att Jaha, så att då menar du att jag ska säga saker som 'åh, stackar mimo, ont i nacken och scared for life' (uttrycket han använde om mig) lite ironiskt, samtidigt som jag slänger i ansiktet på honom att själv har jag blivit våldtagen. Och nånstans där tyckte han att jag hade varit med om 'rövergrepp EN gång för flera år sen' och då tyckte jag helt enkelt att jag inte hade lust att prata med honom nå mer. Slängde väl ur mig nåt att ifall han trodde att en våldtäkt inte pågick i flera år, när man blir bemött med sån idioti han just visat, så skulle han vara tyst. Och det har han varit :)

Annars har jag gottat mig i Heroes. Gottat mig lite i/åt David Anders. Som är bra het.

Tydligen verkar det som att jag ska vara vaken hela natten. Kan inte somna. Ont i magen har jag oxå. Surt, som räven sa.

Puss och kram


Kommentarer
Miss Lyckad

Hej, vilken häromdagen du haft... Verkligen starka grejjer...

Jag har utmanat dig på min sida, känns lite lamt nu när jag läst ditt inlägg men...



/ Miss Lyckad -Minns en våldtäkt -

2008-09-19 @ 08:39:54
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Barbamorsan

Jag är med på show and tell denna vecka...bara så du vet :)

2008-09-19 @ 09:38:00
URL: http://barbamorsan.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0