Snart är ju dagen över och här sitter jag

Ja, jag kan erkänna klockan är tre och jag har inte ätit frukost än. Dessutom känner jag mig lite illamående, men det kan ju finnas ett samband mellan de två faktorerna.

Alltså, jag får väl erkänna att jag oxå reagerade över 'oralsex i nya Beverly Hills'. Kanske inte i form av någon moralpanik, utan bara mer en reflektion över hur dekadent världen har blivit. Eller ja, dekadent kanske är fel uttryckt, inget fel med lite dekadens. Men det där hur gränserna tänjs och något Brandon aldrig skulle ha gjort gör nu hans lillasyster... Ungefär. Nu är det ju en tv-serie, men på något sätt så visar den ju ändå på verklighetens toleransnivå och ja... Hur som, annars tyckte jag att det var lite charmigt att se Kelly igen och Nate och så, men en ny version kommer aldrig kunna mäta sig med den gamla... tyvärr...

Nä, dags att stoppa nåt i magen.

Puss och kram



Kommentarer
Barbamorsan

Oj detta har jag helt missat...låter väldigt "mordärnt"

2008-09-10 @ 20:08:22
URL: http://barbamorsan.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0