hej, jag är en säl

Idag skulle det ha gjorts ett show and tell-inlägg, men efter min älskade sushi så slocknade jag i soffan. Och där befinner jag mig fortfarande, kan jag säga... Hur som får mitt visa och berätta-inlägg nog vänta tills imorn, för jag är en säl just nu.

Fick förresten ett brev om det här pocketbytet igen. Så vill nån vara med så kan ni ju slänga iväg ett mail hitåt, så hör jag av mig. Det fungerar som ett vanligt kedjebrev och det är begagnade pocketböcker som på detta sätt byter ägare. Ifall alla hakar på så skulle det fungera som så att man skickar iväg en bok och får 36st tillbaks. Nåja. Som sagt, hojta till om det är av intresse.

Annars så hittade jag just pocketogram. Jag tror att man banne mig kan låta företag ograma iväg allt nu för tiden...

Planen för morgondagen är annars att jag och pannkakan ska försöka ta oss iväg på yoga. Kruxet är väl att komma ur sängen klockan 7 för att röra kroppen, men klockan är iallafall ställd.

Och mitt missfärgade hår funderar jag på att försöka råda bot på med hennafärg. Jag ska bara leta på någon återförsäljare. Jag hade för mig att man kunde köpa på apoteket, men tydligen inte. Får försöka hitta någon orientalisk affär vid tillfälle...

Puss och kram



Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Fido

Förr kunde man köpa på apoteket iaf, det gjorde ju alltid jag. Men frågan är hur bra det är på redan färgat hår... Fast det kanske är ett tag sen du färgade?

2008-09-13 @ 11:39:31
dr. no

Alltså, jag förstår inte vart alla extraböcker tar vägen - om jag skickar en bok och uppmanar andra att göra detsamma så kommer ju alla få (max) en bok var; oavsett hur många som ger sig in i den förbannade kedjan. Så för att få 36 böcker tillbaka på sin enda måste man alltså lura de övriga i kedjan att inte bara skicka vidare en bok, utan även skicka en tillbaka till orginalförfattaren - och då blir det ett pyramidspel.

Och ganska osympatiskt.

2008-09-13 @ 12:25:00
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

fido: nu har jag läst på forum att apotekets försvann för det dödade möss, som åt det... och att det går på färgat hår, men inte blir lika intensivt... ungefär...



dr. no: hehe, jo, det är bra skurkaktigt ;)

2008-09-13 @ 14:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0