Som om jag kan sy

Jag känner att jag måste kommentera Lipstick Jungle igen.För rollistan är ju inte att leka med Brooke Shields, Andrew McCarthy (och om ni inte sett St Elmos fire, så gör det), Julian Sands, Kim Raver mfl mfl... Jag känner att de iallafall kanske inte lägger ner den här serien lika snabbt som Cashmere Mafia. Men nu är det ju den riktiga versionen på tv - Sex and the City.

Jo, men visst är det så - jag vill ha mer sushi. Nu helst.

Fodret är trasigt i min svarta ullkappa. Jag har frågat lite hos skräddarna, men nån sa många hundralappar för att fixa nytt och jag är för snål. Jag gav en hundring för den på Myrorna liksom... Så frågan är om jag kanske nån gång skulle ta och styra upp det för egen maskin. Symaskin that is. Nu har jag absolut ingen erfarenhet av att sy, annat än ett örngott som råkade bli till två örngott, men hur svårt kan det vara när det inte är så noga?!  Jag ska ju bara slita mig från alla mina tv-serier först då kanske...

Nä, nu önskar jag god natt. Puss och kram




Kommentarer
dr. no

Äh, att sy handlar bara om djävlaranamma och tålamod. Och modet att gå runt med jävligt fula kläder trots att människor i omgivningen pekar och skrattar.



Case in point:

http://omniaabsurdumest.blogg.se/2008/august/fashion-lena-ph-style.html

2008-09-12 @ 09:22:06
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
Annika

Nä'rå...Lipstick Jungle är inte nedlagd. Säsong 2 drar snart igång här. Jag tittade lite förra säsongen, men kände inget större engagemang. Tyvärr. Jag gillar alla skådisarna i serien så mkt. Jasg borde kanske ge den en chans till...Ja...Jo...det ska jag nog...

2008-09-12 @ 15:34:10
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Linda

Ny tävling pågår i min blogg.

2008-09-12 @ 15:34:43
URL: http://sweetkay.blogg.se/
leopardia

annika: åh, men ge lipstick jungle en chans annika. nu har jag bara sett 4 avsnitt eller nåt sånt, men jag känner att jag blir lite glad över alla skor och de är verkligen hallick åt christian louboutin, hehe..

2008-09-12 @ 21:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0