matproblem

Hua, jag har sovit hela dagen. Och om nån tycker att det är det enda jag gör hela dagarna, så kan det stämma. Men jag är som ett barn, att inta för många intryck får mig att bli sälen. Nu ska jag iallafall testa om jag kan äta till Arkiv X. Jag har för ovana att äta framför tv:n och jag har försökt med Arkiv X förut. Då var det avsnittet med fettvampyren. Min Arkiv X-oskuld blev tagen av en fettvampyr och jag höll på att kräkas. Jag får fortfarande upp bilder i skallen som gör mig illamående, trots att det lär vara närmare 15 år sen, eller när det nu sändes. Men friskt vågat tänkte jag och gav serien ännu en chans. Då var det avsnittet med inavelsfamiljen. Då gav jag upp. Men i brist på annat så tänkte jag se om jag blivit lite mer härdad.

Annars sänder tv4 Sweeney Todd klockan 4 i natt. Jag trodde att den filmen skulle vara dyr att köpa in sändningsrättigheterna till, men tydligen anser tv4 att Johnny Depp är skit.

Men nu är det paj och förhoppningsvis bara en helt vanlig et-utomjordning som gäller och ingen vidrig fettvampyr.

Puss och kram

show and tell kommer... senare... det var ett svårt ämne...

Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
E

Man kan ju lätt tro att det är en annan film än den med Depp? Har hört att det finns en sån och att den är rätt bra den med..

2008-09-13 @ 20:43:15
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
The City

Hmmmmmmmm, paj ska man nog inte äta om man ska titta på Sweeney Todd.. Den är rätt osmaklig om man säger så ;)

2008-09-14 @ 08:24:48
URL: http://thecity.blogg.se/
Anonym

jag har Arkiv x marathon igår... underbart! haha

2008-09-14 @ 14:02:46
Dess

det var dess som skrev de sista.. :P

2008-09-14 @ 14:03:18
leopardia

dess: haha, jag hade kanske kunnat lista ut att det var du ändå ;) Alltså, jag blir så äcklad av arkiv x, men, men... jag tittar ändå ja...

2008-09-14 @ 16:43:37
leopardia

the city: hehe, nä, jag sov så lugnt så... men paj till arkiv x är inte heller nån hit...

2008-09-14 @ 16:44:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0