det där totalt oviktiga

Okej, det är inte längre till flashbacks forum man vänder sig för att få de allra snaskigaste detaljerna kring saker som har skett... Man surfar berörda personers bloggar. För nu har alla en blogg och har man en blogg så betyder det tydligen att man måste kommentera saftonbladet. Men ey, jag tackar för det. Jag har använt google till tråkigare saker än så här.

Folkkär artist misstänkt för att ha misshandlat sin fru.
Blogg.

Artist frias från misstanke om våldtäkt.
Blogg.

De såg förälskade ut.
Blogg.

Så där ja, nu har jag oxå dragit mitt strå till stacken och kommenterat saftonbladet. Jag är stolt.

Annars har jag försökt plita ner en recension av ett galleri, men insett att det är för mycket bla bla om allt oväsentligt och för lite filosofi. Oh well.

Nu ska jag iallafall äta pasta och glo på Criminal Minds, första säsongen. Jag har lagt ner Arkiv X. Jag tröttnade. Och Melrose Place väntar jag med tills jag fixat dvd-spelaren. Så har jag nåt att se fram emot.

Puss och kram


Andra bloggar om: ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0