det där med mat

När jag är med familjen så är det ett galet stort fokus på mat. Vid 9 äts det frukost, efter det planeras det fika, så blir det fika och vi trycker i oss massa paj och sörplar kaffe. När pappa slickat i sig den sista droppen vaniljsås säger han;
- vad ska vi äta för mat idag då?
Och det är så det är.

Igår gjorde jag en massa loppisfynd. Bortsett från Vanilla Ice, så blev det även örhängen:



Jag är ju lite så där inne på clips just nu. Och plast. Och de med några år på axeln. Och för fem kronor paret så är jag nöjd.

Nu ska jag leta på en bok  för att ta med mig till Fido.

Puss och kram



Kommentarer
Fido

Fast man kan ju säga att det inte syns på din far att det fikas och äts hela tiden, oj vad smal han hade blivit!



Trevligt det var att se dig, även om det som sagt blev en kortis :)

Puss!

2008-10-12 @ 21:33:49
leopardia

fido: jo, han har ju rasat en del i vikt. smalare än mig liksom...



måste bara kommentera - "några år på axeln" undra vad jag höll på med där liksom... n a c k e n

2008-10-12 @ 23:00:08
Petra

Haha, likadant var det när jag bodde hemma, mat, mat, MAT - 24 timmar om dygnet. Man var ALDRIG hungrig, ha ha =)

2008-10-12 @ 23:15:28
URL: http://egokick.blogspot.com
leopardia

petra: haha, ja, nä, det är värsta gödningskuren att ha föräldrar på besök...

2008-10-13 @ 19:27:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0