ännu en egolist

Hittade den här hos Annika, men eftersom jag inte orkade översätta, så letade jag den vidare och snodde den hos Mie :)

KLÄDER
Skor: MBT-skorna, fast just de på bilden är brorsan, men vem ser skillnad.. Tydligen ska man få bra hållning i dem, men jag vete fulingen...

Sneakers: Ptja, MBT-skorna är ju sneakers för all del...
Jeans: Jag äger nog ett par claes-göranjeans och ett par lee, that's it...
T-shirt: avanna, mina egna, eller ja, bara det är tryck på.
Underkläder: Lindex, Åhléns

ACCESSOARER
Väska: Så många som möjligt. Och rätt stora så att allt får plats... Men många är second hand eller tradrafynd.
Plånbok: En leopardmönstrad och rosa skapelse
Klocka: Jag äger galet många klockor för att aldrig använda klocka...

TEKNIK
Tv: Jag vet faktiskt inte så här på rak arm, jag vet dock att den köptes i samband med att sista avsnittet av Vänner och Fiender visades, för då pajade min gamla
Stereo: Av brorsan ärvda hopplock och tillköpt kassettdeck.
Mobiltelefon: en nokia
Mp3: jag har en köpt på lidl för nån hundring.
Dator: fujitsu siemens amilo p-serien... och en stationär pc, philips

BADRUM
Tandkräm: vademecum
Tvål: dove
Parfym: spj's, nån från yves och laura från laura biagiotti
Medicin: Cipralex, någon migräntjosan, näsdroppar, livet   
Vitamin: c-vitaminbrus, multivitamin, omega-3, b-vitamin, vitlökskapslar och tjippen och ditten
Huvudvärkstablett: asprin och eeze och någon receptbelagd sak, men asprin är den bästa värktabletten, om det inte är migrän, den slår allt.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Jag föredrar kranvatten, men annars spelar det ingen roll faktiskt.
Vin: Rött
Bröd: Längtan, tror jag mitt favoritformbröd heter
Glass: ägglikör och blå/vitts melonglass

HEMMA
Säng: En ikea historia som bara är en sängbotten på ben helt enkelt
Lakan: imorn blir det byte till egenhändigt sydda
HJÖRDIS Metervara

Espressomaskin: en oanvänd, som står i ett skåp, säljes eller bytes gärna mot nåt annat...
Kylskåp: Ett nytt och vitt från Whirlpool

FÄRDMEDEL
Bil: har jag ingen, jag åker buss
Cykel: När min 3-växlade, silverfärgade cresent med bockstyre, blev stulen någon gång under högstadietiden, för att den stod olåst så tyckte pappa att ja, då kunde jag ju gå då, så det har jag gjort sen dess...

ÖVRIGT
Frisörsalong: Den lokala i centrum eller simon i min födelseort...
Bank: En sån äger jag inte, nej...

-

Puss och kram


Kommentarer
Petra

Underbart med leopardmönstrad plånbok =)

2008-10-10 @ 06:14:55
URL: http://egokick.blogspot.com
Maria Byström (Tinnitussan)

wow vilken lista... och härligt med ett nytt kylskåp!!!!! Bland mycket annat kul!

2008-10-10 @ 17:36:36
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
dess

för i hellskotta kvinna!

hur kommer det sig att du har en espressomaskin men inte har använt den!?!?!



vad är det här!?!?!?!?!

2008-10-10 @ 22:20:15
leopardia

dess: haha, men ja, nä, men alltså, det var ett inte så genomtänkt köp... jag har som ingenstans att ställa den, har ingen riktig köksbänk...

2008-10-10 @ 22:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0