tecknad porr

Så befann vi oss i Skärholmen, på Myrorna...

- Leopardia, kolla, kolla, vilken konstig bok jag hittade!
säger mamma med ett tonfall som förklarar att hon har funnit något hon aldrig har sett maken till förut.



Hon hade fått fatt i Ali Gs bok. Och hur förklarar man Ali G för en 68åring, som aldrig tittar på kanal 5?!
Och så 5 minuter senare.

- Titta Leopardia, titta vilken märklig bok!!! Den är helt fÖÖÖrskräcklig!!
Jag bläddrar lite och konstaterar att ja, det är en mangaseriebok.
- TECKNAD PORR!
säger en chokad liten mamma...
- Jo, det är manga, asså, det finns jättemånga som samlar på sånt här, men ja, nä...

Hon är så rolig!! Och sen finns ju risken att hon faktiskt bara driver med mig..... ...

Köpte ett par att.-jeans på Åhléns, konstböcker på Myrorna, libanesisk pajtallrik på mattorget och en chokladmunk på donken. Det var min dag. Sen slocknade jag över boken vi ska läsa den här veckan. Just ja, köpte en brun täckkappa på myrorna, som nu ligger i tvättmaskinen. Måste nog kila ner i tvättstugan. japp.

Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström (Tinnitussan)

Ååååååå, låter som en mysig dag.



Att fixa och pyssla är det bästa jag vet!



Fortsätt ha det bra :-)

2008-10-13 @ 20:10:47
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
dess

Jag vill gå på massa myr-butiker med dig vid nästa studiebidrags-givande-dag... okej?

:D



sen... ang boken... jag hatar den... jag somnade jag med.. haha:D:D

2008-10-13 @ 21:13:26
leopardia

maria: så mycket fixa och pyssla vet jag inte om det blev riktigt... hehe..



dess: haha, men visst okeeej.

jag tror att jag kör på texterna i kompendiet istället, hrm...

2008-10-13 @ 21:47:32
Wysteriia

Hejsan och Grattis!



http://wysteriiasblogg.se/2008/october/vinnaren-av-en-glow-brick-ar.aspx

2008-10-14 @ 01:28:31
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Petra

Haha =)



Och apropå frisyrtipset - tror jag ska testa det!

2008-10-14 @ 08:39:14
URL: http://egokick.blogspot.com
dr. no

Tecknad porr. Vissa hävdar att det är som vanlig porr, fast med bättre skådisar. Men någon vidare autencitet får man faktiskt inte av en jävla streckgubbe.



Nothing beats the real deal, där håller jag med din mor måste jag säga.

2008-10-14 @ 15:48:33
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

dr.no: mm, erfarenheten säger ju att mamma har rätt...

och sen att hon var chockad och inte chokad är ju en annan sak...

2008-10-14 @ 16:25:18
dr. no

...det där får språkpolisen avgöra när den kommer... ;D

2008-10-14 @ 16:51:44
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
leopardia

jag var förresten i ryssland på 90-talet, där hade de tecknade porrtidningar... fast jag vet inte om de tillhörde storsäljarna, de var i svartvitt oxå... jag vågade dock inte köpa nån, för jag stod omringad av massa ryssar som ville växla till sig västerländsk valuta, just i det ögonblicket jag fick syn på sexträskets ingång...

2008-10-14 @ 17:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0