så kan det oxå gå

Och ifall någon tvivlade, så har jag just glott på ett avsnitt av Medium. Kom på att jag hade tvätt att hänga, som jag ja, somnade ifrån igår. Så istället för att tro att det inte gör nåt, så kanske jag ska gå och hänga den. Jag öppnade luckan på maskinen tidigare... vet inte riktigt vad jag tänkte, om jag trodde att kläderna skulle hoppa ut av sig själva eller, för jag gick med bestämda steg till soffan efter det.

Och blackart, tur att du ger mig tips. Mohahaha. Här i centrum ska de dela ut gratis kanelbullar. Banne mig, här ska frossas!

Fast, jag kanske måste springa till fiket redan nu...

Tjippen.


Kommentarer
Panki

Lalalalaaa... Jag har tråååkigt...

2008-10-04 @ 13:05:11
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0