Lussebullefest!!

Alltså, jag vet inte hur jag ska säga. Jag är såååå bortskämd!!! Tack Dess!!!



Vet ni vad Dess (min kursare) gjorde igår? Mmmmhmmm. Bakade Lussebullar!!! Eller lusselängder...
Jag misstänker starkt att jag har tjatat sönder henne, men just nu är jag såååå glad, för jag fick lussebullelängd av henne idag!! Så nu ska jag dricka varm choklad och äta lussebullelängd! Jag har det nästan för bra!!!

Var inne i min nya storpackaffär idag oxå. Köpte 8st bikinidelar för 40kronor. Tänkte att det var lika bra. Så där så jag är garderad för, inte bara kall vinter, utan även varm sommar. Jag vet att man kanske inte ska konsumera ihjäl sig, men jag tycker det är synd om de bara ska slängas... Affären ska slå igen och jag misstänker att ingen kommer att trassla isär alla dessa tygbitar för att göra något vettigt av dem, så...

Och så idag kanske vi får tentan... Hua... Jag suger på att tolka och analysera saker och ting. Eller ja, bilder och film och konst och reklam iallafall. Jag kan säga att Greenawayfilmen blev lite bättre nu, efter dagens analys. Jag är så jäkla trög. Men å andra sidan, vad vore livet om man redan vore färdiglärd?!

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
dess

haha de va så lite så :D

2008-10-23 @ 15:55:37
Petra

Men guuuud - vad är det du skriver?! LUSSEBULLAR??!! Ljuvaste musiken i mina öron. Är så himla förtjust i dem!



Apropå Kalori så har jag ätit där några gånger, men tycker inte att det är så mycket att hänga i julgranen. Ganska dyrt och smaklöst, tyvärr. Säkert nyttigt, men rätterna är ofta kärlekslöst upplagda och torra. Finns bättre ställen om man vill äta nyttigt, som Stockholm New Deli på Tegnérgatan t ex. Vad tycker du om Kalori?

2008-10-23 @ 21:27:01
URL: http://egokick.blogspot.com
Linda

Ah oki,ja måste helt enkelt köpa mig en sådan=)

Shit nu e det snart läggdags igen!

2008-10-23 @ 21:59:12
URL: http://hummingbird.blogg.se/
leopardia

dess: och det var sååå gott! tack!



petra: jag tillhör ju dem som vill äta lussebullar året runt :) försökte svara hos dig, men blogger har lagt ner... jag tycker att kalori är helt okej, snabbt och gott och enkelt... inte så mysigt dock... försöker däremot hitta nåt bra lunchhak tills imorn, vid östermalm... eller på östermalm...



linda: nattinatt :)

2008-10-23 @ 22:19:13
Panki

Alltså LUSSEKILLAR äter man till JUUUUUUL

2008-10-23 @ 23:33:37
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: NEEEEEEEEEEEJEEEEEEEEE, tråk ju, lussebullar äter man när man kan!! helst så ofta som möjligt :)

2008-10-23 @ 23:37:21
Karin

Jag vill också ha snälla kursare som bjuder på lussebullar! Orättvist!!

2008-10-24 @ 11:51:39
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
leopardia

karin: haha, jag vet, jag har det bra jag! mer lussebullar åt folket!

2008-10-24 @ 18:51:13
Li

Mm, det ser gott ut och fin blogg:)! Vad studerar du till?



Ha en bra dag!



Kram

2008-10-26 @ 10:01:20
URL: http://www.sweetieli.devote.se
leopardia

Li: tackar! :) jag pluggar lite konst, lite litteratur och lite sånt...

2008-10-26 @ 10:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0