Det ska bli så kul att plugga

Åh, nu är jag glad. Jag har precis bokat en massage hos Sparadiset. Har varit där en gång förut, hos Helena och jag skojar inte, hon vet vad ryggmassage innebär. Inte nåt jäkla fjölande inte utan väck med alla spända muskelknutor.
Tusen tack, för presentkortet, pannkakan!

Och som jag trodde har jag inte orkat färga håret den här helgen heller. Får se om jag orkar ikväll, men jag tvivlar..

Nu måste jag packa undan alla magneter som jag hällde ut på köksbordet, äta bullar och muffins och sen plugga.
(Jo, presentkortet satt ju på kylskåpet och jag köpte nytt, så jag slängde ner allt som satt på det gamla i en kasse. Insåg att jag har bra många magneter, inte helt otippat kanske, det där att jag har mycket saker...)

Och så har jag kikat på seminarieuppgiften tills på torsdag. HATA!!

Puss och kram



Kommentarer
dess

hahah asg!



ja jag började skratta åt seminarieupg så fort jag såg den. kul jul...



sen du, såg en reklam idag för en hårfärg som verkar på 10 min, tänkte på dig då. kanske något för dig ;)

2008-10-20 @ 18:49:07
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

pussipussi på dig söto!

2008-10-20 @ 20:24:53
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0