dags att sluta upp

Nu får det vara nog att ligga på soffan och tycka synd om sig själv. Nu ska jag istället ligga på soffan och tycka att jag har det fantastiskt bra. Så var det med det.

Tidigare i veckan hakade jag förresten på en trebarnsmammas insamling. Naturligtvis önskar man att man kunde agera och kanske till och med uppfinna ett botemedel mot cancer istället för att bara donera pengar, men ja...

Och hannah, har en utmaning, som handlar om att sprida information om barncancerfonden, så;
"Vad gör Barncancerfonden?
Barncancerfonden är huvudfinansiär av svensk barncancerforskning och arbetar dessutom med att informera och stödja cancerdrabbade barn och deras föräldrar, anhöriga, vårdpersonal, forskare, skolor och allmänheten om cancer hos barn. Barncancerfonden driver även rekreationscentret Almers Hus i Varberg, samarbetar med andra barncancerorganisationer och verkar som ett samarbets- och samordningsorgan för de lokala barncancerföreningarna."

..

Jag vill inte ens titta på lässchemat tills på tisdag. Jag vet att det är en och en halv bok + några texter. Båda böckerna på engelska. Men, gotisk konst kanske är kul att läsa om... Men jag tror ändå att jag skjuter på det tills imorn. Tidsoptimist, javisst.

Puss och kram



Kommentarer
HannahSthlm

Toppen raring! Tänk om fler vore som du:)!

Skriv gärna under att du antagit utmaningen under mitt inlägg "Viktig utmaning till er alla",jag såg att du skrivit det under Hermantävlingen med skriv det gärna där också,ju fler dessto bättre!:)

Jag vill verkligen att så många som möjligtska vilja haka på eftersom det är så pass viktigt!

Jag är otroligt glad över dem som har gjort det,det är många som vill hjälpa till och det får man vara glad över iaf:)! Kram

2008-10-04 @ 21:47:12
URL: http://www.hannahsthlm.se
Panki

Ah, det där gamla sofftricket! Det ska jag oxå köra med!

2008-10-04 @ 22:31:14
URL: http://pancake.webblogg.se/
dess

den där om klassisk arkitektur var faktiskt ganska intressant! men jobbig o läsa...om du ville veta!

2008-10-05 @ 17:16:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0