böcker böcker böcker

Tjolahej tjolahopp, och välkommen till tipsrutan. Idag ska vi prata om bord, men inte vilka bord som helst utan om bokbytarbord.
Nåja, hur som är det miljö- och klimatvecka på stadsbiblioteket. I all engagemangs ära så var det bokbytarbordet på lördagen den 22a november, som jag nosade rätt på.
"Lördag 22/11 
Kl. 12-16 Bokbytarbord

Återvinning i praktiken - ta med och byt dina gamla böcker mot nya! 4 böcker på svenska/person. Entréplanet"

Och så när jag höll på där med mitt googlande hittade jag ännu ett bokbytarbord, som inträffar samma datum.
För det är bokbytardag på Kungsholmens bibliotek oxå.
"bokbytardag lördagen 22 november kl. 10.30-15.00. Principen är att besökarna tar med ett par egna böcker och sedan kan man byta lika många med andra besökare."

Det är ju nu man skulle ha haft alla de där böckerna man skickat väck.. Nåja...

Close window

 

Här är ju då mobiltelefonen jag har köpt. Det är väl inget märkvärdigt med den. Den kommer i rött oxå, men jag har ingen aning om vilken färg jag kommer att få, men det kvittar, vill jag ha rött skal så går det ju att fixa ;) det är ju en ericsson liksom... Det var kameran jag var ute efter. Nu ser jag att den inte har wlan, men det torde ju kanske gå att styra upp, får kolla upp det, men annars är det ju ingen stor affär... Jag har läst lite att den låser sig och sådana saker, men jag gissar på 1. att de var de allra första telefonerna som kom ut, eftersom det brukar vara lite buggar och skit i början på alla nya modeller, men det visar sig...

Puss och kram

 

 

 



Kommentarer
Nettan

Kikar in och säger hej! =)

2008-11-13 @ 23:42:17
URL: http://busbrud.blogg.se/
dess

hallååå de eju min mobil juh... eller hur.

c900 eller nått? :P

2008-11-14 @ 09:33:40
leopardia

nettan: välkommen :)



dess: jag tyckte det såg ut som din, fast du har nog din kvar ;P 902 eller 920 eller nåt...

2008-11-14 @ 23:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0