trötteritrött

Idag har jag varit så trött att jag haft ont i bröstet. Hua. Har legat och sovit och sovit och drömt och drömt och hela tiden tänkt att jag måste diska. Får besök imorn, så då kan det ju inte se ut så här :)
Men nu är det Antikdeckarna så det får bli senare. Shit, vad grejer den här familjen har...

Har en inlämningsuppgift att skriva i helgen oxå, men det ska jag nog få ihop... Har 3 jobb att göra oxå, men jag tycker det är lite roligt det här med jobb, det känns liksom vettigt.

Puss och kram



Kommentarer
Barbamorsan

Oj lite att pyssla med kan man säga. Hoppas du blir bättre och inte åker på "flunsan". blir lite nyfiken på vad det är för jobb..

Ha en trevlig helg..det är "GODIS" idag ;)

2008-11-07 @ 10:14:25
URL: http://www.barbamorsan.se
Maria Byström (Tinnitussan)

Känner igen mig i allt du skriver. Vi får glädjas åt att vi har spännande omväxlande liv trots allt :-)

2008-11-07 @ 12:09:14
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Annika

Ja, du har lite att ta hand om då...din stackare.

Hoppas du får vila lite snart också.

Jobbet?? What are you doing?

Just det, det är GODIS idag som Barbamorsan skriver...

Trevlig helg!!

2008-11-07 @ 13:05:42
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

barbamorsan: nejdå, ingen flunsa i krokarna inte, så det är ingen fara... jag jobbar lite som så där att jag ptja, testar servicen på olika ställen och så helt enkelt...



maria: haha, ptja, du kanske, så omväxlande är det inte här dock ;)



annika: äh, hä ä int synd om mig int... Och jo, som jag sa till barbamorsan, testar liksom servicen på ställen eller vad man ska kalla det...




trevlig helg allihop!

2008-11-07 @ 23:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0