Men jag skrev ju det


Jag lämnade in inlämningsuppgiften idag...



(klicka för större)

jag vet inte om jag ska våga chansa eller om jag ska fega och skriva en text och maila iväg. Den akademiska normen kan ju vara väldigt hårt inmutad i systemet. Men ja, vi skulle skriva två a4 om formalism... Vilket jag anser att jag har gjort, hum hum...

Ja, nä, annars vet jag inte... Jag är nöjd, har köpt en extern hårddisk, så att jag slipper rensa datorn för tillfället... Jag har köpt en ny dvdspelare och övergett Teknikmagasinet när de nu gav mig pengar tillbaka istället för en ny spelare...

Jag har letat fram min gamla arméjacka ur förrådet. Köpt på ÖB på Öland(?) för 25pix nån gång på 90talet. Den är förstor, men det brydde man sig inte om då inte. Den är varm. Det är bra.

Jag klippte håret, nej, en kvinna klippte mitt hår, men mamma tycker att det ser ut som om jag skulle ha klippt mig själv, så... Jag är inte så noga, bara det slitna försvinner liksom...

Jag sitter och knaprar på mina egenodlade morötter. Ni kommer ihåg att jag försökte så i en bytta och ha på fönsterbrädan. Det gick så där va... De fick flytta ner i landet när jag åkte iväg på semester och resultatet är små lillfingrar, men, men. Det var ju värt ett försök liksom.. Och när jag ändå mal på om morötter så kan jag ju ge ett husmoderstips ifall man nu har morötter som har legat ett tag, men inte är nåt fel på annat än att de är torra och ni vet, lite så där ohårda, så skalar man dem och lägger dem i vatten ett tag, så vips är de som nya igen...

nä, dags att göra nåt annat, puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0