det här med tv-titt

Jag har tappat bort mina titta-på-tv-glasögon :( och pappa har satt sig på mina andra titta-på-tv-glasögon :( fast det gör inget. Jag har redan varit dryg dotter och försökt tvinga honom att limma ihop dem med superlim... Och han gör som jag skriker... Mer eller mindre...
Mamma undrade om det var någon speciell slipning på titta-på-tv-glasögonen, hon hänger inte riktigt med på att man har ett par glasögon som inte betyder nåt och som är lite lätta och bekväma och om man ligger ner med dem så gör det inget som de blir lite sneda och vinda, för man har dem ändå bara när man tittar på tv...
Just nu har jag utsett mina bruna bågar till nya titta-på -tv-glasögon. Jo, jag har ett par bruna bågar och jag vet inte varför, jag är ju den som vill ha ett par Dame Edna-bågar, men jag tänkte nog att det kunde vara bra... eller så var det bara för att man fick ett james bondfodral till... De är av märket Bond... Hum hum. Nu är jag grymt sugen på att köpa nya glasögon, tycker att alla mina är så tråkiga. Vill ha nya - roliga glasögon.

Men jag tycker ändå det är märkligt att man kan tappa bort glasögon.
Och inte fattar jag vad jag ska skriva om i inlämningsuppgiften heller, men jag skrev en och en halv sida som icke har något riktigt slut och inte tar upp ett dugg vad form är, men jaja...

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0