bokspänning

Jag surfade runt lite igår och hittade något väldigt spännande. Eftersom jag inte ska byta några julklappar med någon annan än de i familjen så hakade jag på direkt. Vad det gäller? Jo, bloggen En bok om dagen, har startat Julklappspåse Large. Du köper helt enkelt en av postens brevpåsar stl Large och fyller den med minst en bok (naturligtvis) och sen vad du vill som du tycker passar personen du ska skicka den till... Så låter det intressant, surfa in på på En bok om dagen och läs mer och anmäl dig du oxå...

Puss och kram



Kommentarer
Amanda

Tack för tipset. Jag brukar klicka av onödiga processer på autostart men det verkar inte räcka riktigt, kanske dags att defragmentera eller något.

Det fungerar iallafall lite bättre nu så får hoppas att det håller i sig =)

2008-11-12 @ 16:20:47
URL: http://surknytte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0