välkommen till min värld

Först slår jag mig själv lite för att jag inte har skrivit nåt på uppsatsen, sen sätter jag mig framför datorn och kommer på den briljanta idén att beställa foton. Men om det kunde sluta upp med att ta ett år då?! Jag kommer ju att komma för sent till min egen begravning om det ska fortsätta hålla på så här... la la li...

Jag gav till slut upp med att försöka traggla med firefox, trots att det stod så fint på fujidirekt att de var kompatibla med mozilla... jojo... Så jag drog igång ie och jag hatar ie. Men det funkade en aningens bättre och nu sitter jag här och väntar... Det blir mer eller mindre bara bilder från thailand och på blommor...

Suck och pust. Mina räddisor grodde efter en dag.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Maria

ah där ser man :) när var du i thailand? :)Hur var det?

2008-05-24 @ 19:33:53
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0